wtorek, 19 maja 2020

Zapoznanie z piosenką MÓJ TATA


Słuchanie piosenki Mój tata. Ilustrowanie muzyki przez różne formy ekspresji. Rozwijanie umiejętności wokalnych. Zabawa słuchowo-ruchowa Wyklaskaj ten rytm. 


1.
Co to jest rodzina? Kto wchodzi w jej skład?
2. Wymień wszystkich członków swojej rodziny
3. Powiedz jak mają na imię


 

 

4. Posłuchaj piosenki o tacie pt. MÓJ TATA
........................................................................
1. Kto pomoże, kto przytuli,
kto wciąż blisko jest,
 kto zawiąże sznurowadło,
gdy rozwiąże się?
 Kto zabierze mnie na lody,
kto mi kupi psa,
 kto kanapkę najsmaczniejszą
do przedszkola da?

Ref.: Ja i mój tata to superprzyjaciele.
 Gdy jesteśmy razem, jest raźniej i weselej.
 Jak tylko potrzebuję, to tata obok jest. bis
Przyjaciel to prawdziwy – na dobre i na złe.

2. Gdy mi smutno i gdy czasem
płakać mi się chce, tata weźmie na kolana
 i przytuli mnie.
 I tak pięknie opowiada,
 bajki czyta mi,
 a gdy obok mnie zasypia,
 mam cudowne sny.

 Ref.: Ja i mój tata…

 3. Tata uczy mnie,
jak dobrze i jak pięknie żyć,
 jak odpowiedzialnym
 i jak dzielnym dzieckiem być.
 Więc mój tata to najlepszy,
najwspanialszy wzór.
 To kolega i przyjaciel
– to jest tata mój!

Ref.: Ja i mój tata…

5. Nauka refrenu na zasadzie echa muzycznego.
6. Rapujemy słowa piosenki 1 zwrotki....
7. Zabawmy się razem zaczynająć od rytmicznej rozgrzewki poniżej:



8. Narysuj portret swojej rodzinki i wyślij go do nas. Czekamy na Twoje zdjęcia.



Linki:
https://drive.google.com/file/d/1B0VzcdPwDfynKQhuCkc3jaPARuvV0jNV/view